Borta bra..

..men hemma bäst eller ;-)

Nu har jag haft en riktig kanondag.

Först ner på stan med Moa och lämnade tillbaka prylarna och köpte nya skor till lillprinsen!

Sen valde Moa att dissa sin mamma för sina kompisars skull så jag gick runt en sväng och sen bestämde jag mig för att gå och äta lite lunch.... Där stötte jag på min en gammal kompis från grundskolan, som jag inte sett på måååånga år. Jätteroligt var det iaf och jag käkade lunch med Yvette. Jättekul var det..... =)))

Sen blev det att strosa lite till och hem till älskade Irene för tjejträff!

5 ½ timme var jag där och vi pratade oavbrutet och fick gott att äta och gott att dricka..... helt galet! Längtar tills vi ska träffas nästa gång igen.

Nu blir det slösurfa och sen sängen!

Sov så gott alla goa!

Kommentarer
Postat av: mm

haha förlåt (k)

men det gjorde nog inte så mycket

för du hade en toppen dag

och min har vart grym så!



puss på dig mamma

2010-04-10 @ 23:26:25
URL: http://mgraflund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0