Dagen..

Har försökt att städa nu på morgonen, men det är inte lätt med två små, jisses!

Har iaf lyckats hänga en tvätt och sätta på diskmaskinen, mycket mer har inte blivit gjort...  Däremot är hela hallgolvet och toagolvet fullt med bilar som Jonna och Karl spridit ut medans jag gjort mitt, haha! Det är som att torka kläder ute när det regnar.... omöjligt =P

Idag är Jonna hemma från dagis och hon gillar det inte. Hon har frågat hela morgonen om varför hon inte får gå till dagis idag, hi. Det går magsjuka där igen och jag är livrädd att vi ska få det igen, så jag tar det säkra före det osäkra och håller henne hemma till måndag... Kul att hon trivs på dagis iaf =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0