Gaaaah!

Inte nog med att jag skrivit världens inlägg om hur mycket tid jag ägnar åt städning och plockning och ändå ser det ut som ett smärre kaos här emellanåt, så försvinner det!

Idag är verkligen inte min dag, även om humöret ändå känns okej :-D

Nåja.... hur som så tycker jag iaf att alla andra har så himlans fint hemma jämt och det är rent, undanplockat, fräscht och tipp topp och här är det kläder, leksaker, damm, grus etc JÄMT!

Spelar ingen roll hur mkt som det städas så efter nån timme så kan man inte tro att man ägnat hela fm åt att städa och plocka =O

Turligt nog så sover lillprins så jag har fått undan det värsta och köket ser okej ut och all disk är uppdiskad och diskmaskinen puttrar, tvätten är klar för att hängas.....

Är det fler än jag som har leksaker över allt?? Jag önskar verkligen att vi hade kunnat ha ett lekrum här nere så man slapp ha leksaker precis över allt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0