Kär lek

Trots att liten somnade sent igår så vaknade han kl 06.00 iaf, förstår inte hur hans inre klocka är så stark! Spelar ingen roll om jag lägger honom kl 18.00 eller kl 21.30 så vaknar han iaf kl 06.00 =O

Gårdagen var jättetrevlig och idag blir det en lugn dag! Mormor kommer och sover över, så roligt! Är inte så ofta det händer!

Imorgon skulle jag vilja åka till Ikea, men maken är nog svårövertalad när det gäller den biten... På tisdag börjar han jobba efter en längre ledighet så han vill nog bara ta det lugnt, men jag ska försöka övertala honom =P

Jonna är så himla rolig nu... hon pratar så hon pratar och man märker att ordförrådet ökas på hela tiden! Honom, sin han, henne etc har börjat komma in ist för pappa och mamma t ex.

Jonna och Karl leker på golvet och man ser vilken kärlek det är mellan honom och Jonna. Han lyser som en sol när han ser henne och skrattar högt och ljudligt bara hon närmar sig honom. Nu ligger dom mitt i Duplohögen och plockar och han som sällan nöjer sig på golvet ligger tyst och plockar och tittar på syster <3 Det är underbart på många sätt =P


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha vad taskig han är som inte följer med frivilligt! Har ni långt dit? Vi har 3,5 mil och det är nästan för nära.



Sv; Ja jag är månadsmedlem så jag la in värdena för kakan i checklistan och det blev mindre men inte tillräckligt ;)

Sombreros är inte jättenyttigt men nyttigare. Är majskrokar typ... men med salt och krydda på, det ser ut som små hatar ;) http://zarlei.com/bilder/2007/10/estrellasombreros.jpg



Pok

2010-04-04 @ 10:53:03
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0