Härliga dag eller....

Har haft en jättemysig fm, dels med lite shopping på Franzéns, men sen det bästa var en tripp till Anna-Karin med familj, alltid lika roligt :-D

Åkte förbi "mitt" gamla hus som jag bodde i när jag var i tonåren! Gud så himlans fint de har gjort där de som köpte det av mamma och pappa ♥

En riktig nostalgi-tripp blev det och det värmde i hjärtat!

Nu ska Karl sövas, går inte alls bra... trots att han är dötrött och sen har jag en annan dötrött liten tjejja bredvid mig som ändå sovit ett tag =)

Tjing tjong!

Kommentarer
Postat av: Michaelingelin

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-03-18 @ 13:47:47
URL: http://michaelingelin.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0