Inte många rätt...

Jösses vilken morgon...............

Jag gjorde ett försök idag att duscha med båda små vakna och det var en prövning. Jonna är ju enkel så, hon gör ju inget väsen av sig, iaf inte då ;-)

Karl däremot han hann riva ur hela toalettrullen på golvet, ställa sig i Jonnas potta, stoppa nå skräp i munnen, haha...

Sen försöka klä på sig med en skrikande son i hasorna är inte det lättaste, men med lite Skogaholmslimpa i munnen så blev det iaf tyst en stund....

Efter några minuter skriker Jonna att hon ska bajsa och jag säger åt henne att sätt dig på pottan, men skriket som kom sen, så förstod jag att det inte handlade om pottan utan snarare i trosorna.... gaaah...

Karl som är mer än nyfiken och ska på ALLT samtidigt som jag ska tömma trosor, få undan Jonna som är allt annat än ren... pottan som absolut inte är okej och toastolen med locket uppe. Hur snabb kan en 9 månaders vara??????????

Haha, nåja.... Karl har iaf fått två små bissingar idag där nere ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0