Man ska inte skryta...

.... eller skrytit har jag kanske inte gjort, men jag har berättat om Karls underbara nätter....

Jag tar tillbaka allt jag sagt för fy f-n vilken natt!

Först vaknade han vid kl 1.00....... han stod upp när jag kom in och jag gav honom välling! När han var klar så gick jag ut ur rummet och en liten började gnälla.... Går in igen och han står upp igen.. Efter lite om och men fick jag han att somna om....

Kl 3 stod han upp igen och då fick han komma över till mig... Var det ett misstag?!??!? Han låg och pratade i över en timme *gääääääsp*

Kl 5 vaknade han nästa gång........ då fick han välling igen och kl 6 var det morgon för honom... GAAAAAH

Hur är det möjligt??

Turligt nog var maken hemma och tog honom så jag fick sovmorgon, men jag är iaf inte människa nu!

Det är såååå mycket mer värt att sova om natten ist!

Kommentarer
Postat av: Malin

men hjärtat då... Usch det är bara för tråkigt att inte få sova, man funkar inte som människa. Vilken tur att Johan står bakom dig och stöttar när det börjar rasa lite..



P&K

2010-04-11 @ 13:04:39
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/
Postat av: Stefanstine

Greetings. This site is so full of information

2011-02-15 @ 07:10:15
URL: http://stefanstine.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0