Mitt på dagen..

Lillebror borde vara hur trött som helst, men han har tydligen bestämt sig för att vara vaken =)

Mest synd är det för att jag hade tänkt lägga mig en stund i solen och lapa energi och värme, men det är inte för sent än hoppas jag. Galet underbart är det iaf!

När jag lämnat Jonna på dagis så fick jag sällskap med Marie och vi tog en liten promenad, skönt och välbehövligt, men jag kände hur sakta jag gick. Trevligt var det iaf ;-)

Efter prommisen så tillbringade jag och Karl förmiddagen på Kyrkis och det var lika trevligt som vanligt! Kul att träffa andra vuxna och Karl roar sig så bra genom att titta på alla barnen. Plus är dessutom gott fika ;-)

Nu ska här sövas och ätas lunch!


Kommentarer
Postat av: Malin

Fika???? Fikar du???? Hihi det är du värd vännen!

2010-04-14 @ 15:09:15
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0