Mycket borden ...

Visst är det tråkigt med alla jag borde eller jag måste......

Jag har nog blivit lite bättre att jag försöker lägga dom bakom mig ist och inse att jag varken hinner allt eller kan göra allt jag borde eller måste! Det nödvändigaste får gå först och det är mina barns behov, sen får jag och maken dela på det som blir över och resten av världen där efter!

Idag borde jag ha städat....... golven är grusiga av allt blött ute, men vi valde ju att åka till Västerås istället, vilket jag ju mycket hellre ville.... men nu när kvällen kommer och man börjar känna slutet på dagen och framför allt helgen, så känner jag att jag borde ännu mer ha dammsugit.................... =S

Ingen dör av lite skit, jag vet, MEN det är ingen höjdare att ha smågrus och annats skit på golven med en 8 månaders som kryper...  Nåja, man ska inte gråta över spilld mjölk och det finns en morgondag, så djupt andetag och slapp i soffan och imorgon ska det städas ;-)

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Hatar just måsten och borden.... Men dom är ganska bra ibland för annars hade jag bara gjort roliga saker...

2010-04-11 @ 21:30:09
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0