~ Planering ~

Idag har jag bestämt mig för att jag ska börja planera...

Först och främst ska jag sätta mig och göra en mat-lista..... och sen en shopping-lista för vad som ska handlas!

Jag inser för varje dag att vi är väldigt oekonomiska och skulle verkligen behöva styra upp allt... Inte bara maten, utan alla småinköp man gör och saker man säkerligen inte alls hade behövt handla.

Värst är när man vill så mycket och min högsta önskan är verkligen att få vårt hem tipp topp! Så klart kan man kanske inte få exakt som man vill, men jag vill iaf känna mig helnöjd och det gör jag inte idag... Man köper nått här och nått där och sen inser man att det där första var kanske inte så bra med tanke på det där andra man gillade...

Jag sliter mitt hår, men maten ska jag iaf börja planera =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0