Rekordnatt

Börjar det äntligen bli bättre?? Borde väl inte skriva om det för då blir det väl en katastrof natt till, men jag chansar. =P

Karl somna vid 19.30 igår och sov ända till kl 05.30, helt sanslöst bra. Fick en flaska välling och somna om till 06.30! Ljuvligt värre.

Tyvärr sov jag inte lika bra.... Jonna vakna kl 04.00 och var ledsen och kom över till oss, men näää hon skulle sova i sin säng, så Johan bar tillbaka henne och hon somnade om... Helt otroligt bra gjort. Tyvärr så kunde jag inte somna om efter det... Kl 5 ringde Johans kl och då hade jag ff inte somnat och resten vet ni ju... =)

Underbara maken gav dock Karl välling när han vakna så jag slapp det, men jag är så svåromsomnad när jag vaknar så där =(

Nu dags för morgonbestyr och sen blir det Kyrkis idag <3


Kommentarer
Postat av: Malin

SKÖNT!! Njut vännen, även om du inte kan somna om så sover Karl, och jag lovar, en dag sover du med =)

2010-04-08 @ 18:24:41
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0