Shopping..

Det blev lite shopping... skorna jag hittade var inte alls dom jag tänkt mig, så jag tror jag ska lämna tillbaka dom... Esprite svarta med kilklack blev det iaf... Ska försöka lägga upp bild ikväll!

Sen blev det mineralsmink, som är det absolut bästa för alla hudtyper! Har du inte testat det, gör det! Jag har både ID Bareminerals och Loreals och jag tycker nog att båda är lika bra!

Karl fick ett par gummistövlar, men dom måste jag också lämna tillbaka.... Han har för knubbiga fötter och behöver egentligen en storlek mindre, men jag hittar inga i storlek 19 =(

Försökte hitta en bra CD att ha i bilen, men jag hittade inte det heller, grrrr!

Nu ska det lagas potatisgratäng, på återseende <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0