Sol sol sol....

Samma lika underbara härliga dag idag! Kl är strax före 7 och det är nollgradigt ute så jag antar att det blir en skön dag idag med och dessutom så blåser det inte, me like!

Maken jobbar ju i Sthlm just nu och nu börjar jag längta efter vuxensällskap. Visserligen kommer han hem om kvällarna, men han är inte hemma förrän ca halv åtta och lagomt trött och hungrig då + att han behöver gå och lägga sig hyfsat när han ska kliva upp 04.20...

Vi pratade igår om vi skulle köpa oss en husvagn som han kan ha med sig och sova borta, men han vill hem säger han.... Däremot så tror jag inte att det håller i längden. Dom jobbar ju in fredagarna så egentligen blir han ju bara borta från måndagmorgon till torsdag sen eftermiddag, så det är ju inte sååå långt.. Jag kommer längta än mer efter honom, men vad gör man inte... Nää hoppas att han får jobb närmare oss ist!


Kommentarer
Postat av: Fnulan

Usch det är ju jätte tråkigt!! Jag är van vid en sambo som kommer hem sent, oftast runt 22 - 24 tiden. Sen sover han länge för att orka med en kvällstur till. Men jag hade dött om han skulle vara borta 4 dgr i veckan :(

2010-04-14 @ 15:11:11
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0