Solen bakom molnen!

Blev en tripp till Kyrkis. Åkte först och lämnade Jonna och sen hem till Karin och därifrån tog Karl och jag sällskap med dem dit. Fick en mysig förmiddag där och Karl roade sig jättebra!

Efteråt så följde jag med Karin och barnen hem. Blev bjuden på Minestronesoppa och den var jättegod och sen knäckemacka till, mums. Vet inte när jag senast åt knäckemacka.. Karl sov från att vi kom dit tills jag vände hemåt igen!

Nu har jag fått stora tjejerna att plocka ur och i diskmaskinen, utan allt för stora protester och nu blir det att mysa lite med lillprinsen för att snart åka och hämta Jonna.

Beställde saker ifrån www.eleven.se och det paketet har kommit idag, så jag måste åka och hämta det först =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0