Stolt mamma ♥

Idag var jag på utvecklingssamtal med Jonna på dagis och jag känner mig en smula stolt!

Hon är så duktig våran tjej. Hon är motorisk och duktig på att sjunga och prata. Många fina beröm fick hon =)

Det enda som fanns att nämna var väl att hon nyps ibland, men från att ha bitits så tyckte dom att det var bättre att hon nöp, haha.... Jag såg väl helst att hon inte gjorde nått alls, men hon är såååå mycket lugnare på den biten numera, vilket känns jätteskönt.

Bad dom dra ner på middagsvilan till max 1 timmes sömn, så ska bli kul och se om hon somnar lättare om kvällarna efter det.

Vad också roligt att i "smyg" se henne ute och leka och se hennes glädje att gunga och springa runt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0