Trandansen...

Jag skulle kunna sitta vid datorn 7-24 och skriva om allt som ploppar upp :-D

Hur som, så igår när vi åkte hem så såg vi ett 30-tal tranor ute på ett gärde... Nog för att det brukar vara tranor här, men 30 st om inte fler :-P

Häftigt var det iaf, tycker dom är lite småmysiga, förutom när de är på baksidan av huset och skriker om mornarna... Lovar att man kan hålla sig för skratt då ;-)

Nu sover äntligen mina små pluttar och jag borde:

A: fixa lunch

B: planera kvällsmaten

C: börja med matlistan

D: städa

E: ta itu med papper som ska in till jobbet

F:............ orka skriva mer, har ju mer än nog med A - E =S

Jag som redan berättat att jag hatar alla måsten och borden, men nu SKA jag iaf gå och få lunch i mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0