Väggord..

Det ska sättas upp i mitt hem... Vart, vad vet jag inte riktigt än, men ikväll när maken ligger i soffan och jag pillar honom i håret ska jag visa honom sidan jag har hittat ;-)

Dekorationshjärtan Flera storlekar

Visserligen inte ett ord, men två härligt fina hjärtan och såna vill jag också ha!

Jag filar på mitt hem.... filar på att få ett "harmoniskt" hem som kan ge hela min familj sinnesro... Nu lät det kanske både djupt och helsjukt, haha!

Balans och sinnesro får man visserligen inte bara av ett fint hem, men jag tror att ni som känner mig förstår vad jag menar, ni andra får låtsas att ni känner mig ;-)


Kommentarer
Postat av: Malin

Rita själv ;)

2010-04-26 @ 23:06:23
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0