Vi fortsätter slå rekord =P

Jag vet inte om det är för att jag inte har slagit på barnvakten om nätterna som gjort att vi och Karl sover hela nätterna igenom?! Jag är ju väldigt lätt väckt och vet att jag vaknar av minsta ljud.

Hur som, så sov vännen ända till kl 06.06 i morse, tjohoo.

Dock så vaknade jag först vid 00.00 då Jonna förmodligen drömde något, men nappistopp och snutten fick henne att somna om i sin säng, sköönt!

Karl vaknade till vid 05.20, nästan exakt som igår morse och jag flög upp i sängen och tänkte hämta in honom till mig, men så ändrade jag mig och tänkte fixa välling först och innan jag ens satt mig i sängen igen så blev det tyst, så han somnade om själv och det kändes underbart, även om jag inte hann somna om förrän han vaknade igen vid  6, men jag är glad för det =))

Hatar dock att jag är så dålig på att somna om när jag vaknar! Flera ggr per natt så vaknar jag och inte kan somna om utan ligger och vrider och vänder mig och jag tänker på precis allt och ingenting, men tankarna snurrar och jag får tvinga mig att inte tänka på nått =))


Kommentarer
Postat av: Syster & Moster

Härligt =)

2010-04-08 @ 07:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0