www.vaderkanalen.se

Oh vad jag är glad att dom inte kan visa rätt väder!

Har för vana att kolla vädret varje kväll innan jag lägger mig för att se om det finns nått hopp om att det ska bli fint väder, men dom sänker mig varje kväll med mulet mulet mulet, men dom har ju alltid fel :-D Så nu ska jag gå tillbaka till smhi som verkar ha bättre koll på vädret igen ;-)

Idag blev det morgon 04.45, holy cow..... Jag förstår inte varför de ska vara så morgonpigga. Båda vaknade med 1 sekunds mellanrum....

Karl fick jag dock att somna om, för han var dötrött, men Jonna hon ville absolut inte sova. Tur hon ska till dagis idag för hon lär bli så där lagomt rolig att ha att göra med =S

Nu ska vi äta frukost och sen blir det kyrkis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0