Arg så jag kokar!!

Ikväll hade vi svägerskan med sambo på besök och jag frågade svågern om han kunde gå och hämta lite cider åt mig i jordkällarn....

Han kommer tillbaka efter en stund och frågar vart nånstans den stod och snart inser vi att NÅGON / NÅGRA har varit ner i jordkällaren och stulit en massa alkohol..

Sen vi gifte oss så hade vi flera flaskor av bland annat Xanté, whiskey och vodka och i somras så köpte Johan sig en platta öl och jag en platta cider för att ha under sommaren, ALLT är nu borta... Jag är så jävla arg för den som tagit detta har för det första vetskap om vart vi förvarar det och det fanns en del annat också som står kvar där...

Efter en del luskande så har jag iaf klart för mig att det är någon av mina döttrars kompisar som varit här och antingen var dom här när vi var till Kreta eller så när vi var iväg till Rullsand....................... Så besviken, arg och ledsen!

Jag kommer polisanmäla och jag kommer även lämna namn på den / de som gjort det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0