Back to reality...

Johan upptäckte i morse att sladden till frysen ute i boden var urdragen och allt tinat... så jag har ägnat hela fm att rädda det som räddats kan och det har blivit en hel fm vid spisen.

Tyvärr går en hel del förlorat, men det är som det är. Tvättmaskinen går för fullt ff och jag kan inte påstå att jag känner mig sysslolös direkt.

Känner mig lite off idag, men mest för att mina tankar gått till ängeln Tina! Undra när det kommer sluta göra ont och tårarna sluta trilla.... Sån trägisk händelse som aldrig borde ha fått hända! <3


Kommentarer
Postat av: KULLATÖSEN KAROLINE

Jättefin header du har! =)

2010-08-01 @ 14:32:32
URL: http://tinens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0