Dag 1 avklarad

Tycker att det har gått riktigt bra idag för att vara "familjens" första dag efter semestern!

Jonna var lite skeptisk över att gå till dagis ensam! Vi har ju pratat om att Karl ska börja med henne, men inte förstod hon att det var EFTER Kreta-semestern heller... Men inget gråt, utan mest en butter-protest i att jag skulle gå hem utan henne!

Det hade iaf gått jättebra och hon hade ätit som en häst! Tre hela portioner med mat hade hon ätit och jag blir så glad! Även om hon alltid ätit dåligt hemma så äter hon verkligen i kapp på dagis! Grupptryck gör tydligen stor verkan på henne <3

Dags för matlagning =)

Kommentarer
Postat av: mormor

Heja lillgumman!!!

2010-08-09 @ 18:38:38
Postat av: mormor/mamma

Heja lillgumman, bra ätit!!!

2010-08-09 @ 18:39:48
Postat av: Malin

Granne med mig?????????

2010-08-09 @ 21:50:30
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/
Postat av: Malin

Du skrev i min blogg att du vet vad du ska bli i nästa liv ;)

2010-08-09 @ 22:37:10
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0