Inskolningens baksida...

Idag har Karl varit själv på dagis för första gången.

Måste säga att jag inte riktigt gillar den nya typen av inskolning, dvs att man är med i 3 hela dagar och sen ska den lilla klara sig helt själv =S

Det gick iaf hyfsat att lämna honom, men att höra ens lilla gråta när man går är ingen höjdare... Jonna grät inte en endaste gång när jag skolade in henne och det var enligt "gamla skolan"....

Vid halv 12 ringde fröken från dagis och berättade att Karl rosslade väldigt och undrade om han hade astma... Skulle inte förvåna mig att det blir något sådant.... eller så är det bara förkylningen som satt sig i bröstet på honom. Hur som så fick jag hämta hem honom innan vilan, så nu ligger han i sin säng och sover <3 Känns skönt att det blev en "kort dag" för honom iaf!

Så nu kan vi bocka av en förkylning på listan över immunförsvarets uppbyggelse!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja visst äre kort, ja gillade inte det helle rmen här vare 5dagar men vi va me längre ja mådde så dåligt över själva grejen me dagis överhuvudtaget så kändes bra att vara med längre, o hon stortrivs o vi trivs oxå så idag är de inget jobbigt längre, han kommer vänja sig men låt de ta tid han är ju inte van vid att du lämnar bort honom ju, snart är det som bortblåst, tror L va ledsen dom 3första ggr vi lämnade henne sen vara som om hon alltid varit där

2010-08-27 @ 12:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0