Kreta..

Just nu går alla mina tankar till Kreta resan.... Jag håller på och planerar packning, inköp och logistik...

Vi kommer ju åka till Arlanda redan på lördagen för att sova på hotell och det ställer till det liiiiite eftersom vi har med oss kylvaror som ska hållas kalla fram tills att vi landar och installerar oss på hotellet =S

Vi har iaf fryst in smör och leverpastej och jag hoppas att det ihop med kylklampar gör att det iaf kommer att hållas kallt fram tills vi kan få in det.....

Var till affären idag för att leta Pixböcker att ta med till barnen, men inte hittade jag såna heller... Så nu får jag leta vidare. Vet du, vart dom finns, så säg gärna till =)

 


Kommentarer
Postat av: Lina

förr vet ja att willys hade såna men nu vet ja inte

2010-08-02 @ 17:13:32
Postat av: Ann

Jag har en massa Pix böcker om du vill låna =)

Och finns det inte en minbar på rummet? plocka ur dem och stoppa in era kylvararor =)

Hoppas du gjort några fynd i Västerås.

Kram Ann

2010-08-03 @ 14:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0