Snarkande oljud...

Igår kväll när vi gick och la oss så hade jag, i vanlig ordning, svårt att somna och preeeeeeeeeecis när jag hittade den där underbart sköna ställningen och kände hur John Blund sakta sänkte sig över mig så hör jag .....Zzzzzzzzz Zzzzzzzzzzzzz av den värsta sorten!

Med ett djupt litet andetag så tänkte jag så klart på min man som sovit dåligt de senaste nätterna och gått upp mer än tidigt (runt 4), så jag tänkte stilla att det går nog över snart och försökte åter finna mig i den där sköna känslan av att kunna somna, men nääää. Det är f-n en hel omöjlighet att kunna sova / somna bredvid en person som drar timmerstockar!

Lite fint sparkade jag på hans smalben och fick en liten grymtning till svar... Hade han legat på rygg så hade jag ju givetvis kunnat säga åt honom att lägga sig på sidan, men när man snarkar och redan ligger på sidan/magen då är det av den värre sorten!

Så i med hörselproppar och trycka in dom så låååångt in det bara gick så hördes megasnarkningen endast lite vagt och känslan av att kunna somna infann sig rätt snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0