STOLT =)

Jag är så stolt över min älskade lilla Jonna som idag har slutat med nappen!

Hon önskar sig inget hellre än ett skötbord till hennes docka och jag sa att hon kunde få det när hon slutade med napparna. Igår satt hon hela dagen och sa att hon skulle sluta med nappen, men så när klockan närmade sig sängdags så ville hon hellre ha nappen. Självklart fick hon den.

I morse så sa hon det första när hon vakna, jag har slutat med nappen nu =)... Någon gång under dagen så har hon frågat efter den, men jag har då sagt att du ville ju ha skötbordet och då har hon gillat läget. Hon somnade till och med i bilen utan ett pip om nappen <3<3<3

När hon skulle lägga sig ikväll så började hon fråga om nappen och jag sa då att du ville ju så gärna ha det där skötbordet och så pratade vi lite runt det och då säger hon helt plötsligt, välling vill jag iaf ha :-D

Så en flaska välling och en Jonna i säng utan ett pip, fast klockan var seeent :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0