Summering av semestern..

Måste väl skriva lite om semestern =)

Veckan vi var där var jättevarm och en bra bit över det normala för årstiden! En servitör sa att det låg runt 6-8 grader över normaltemperaturen. Mig gjorde det ingenting för jag tyckte det var alldeles lagomt.

Hade det varit samma värme i Sverige så hade man nog klagat rejält, men med en pool i närheten och ac på rummet så var det mer än bra!

Resan ner gick hur bra som helst med barnen! Karl slocknade innan vi nått full höjd och Jonna somnade efter halva resan och sov nästan ända fram sen. <3 Så stolt över våra små som skötte sig exemplariskt!

Första dagen så åt vi tidig middag och på kvällen så tog Johan och jag oss en gyros till kvällsmat på rummet. Sjuukt stor och för knappt 8 euro så blev vi mer än proppmätta! Somnade hur tidigt som helst... Tror kl var ca 7 svensk tid =P

Dagen efter så åkte jag och Jenny till Jumbo som är ett stoooort varuhus med mycket leksaker och en massa roligt till små, men även lite heminredning och kläder =) Handlade för 85 Euro och hade kunnat handla minst det dubbla till, men man ska kunna frakta hem allt också =)

Efter att vi ätit på kvällen så gick vi en sväng på stan och helt plötsligt så tittar vi in på en restaurang och där inne står det en öppen kista, fullt med blommor runt den och man ser att det ligger en man där i =O Jag har aldrig sett en "livs levande" död person nån gång så det kändes rätt makabert.... Han låg iaf där i 1 ½ dygn minst och hade ständigt någon vid sin sida som satt och pussade och hade på honom något.... Där kan man snacka om olika kulturer... Smått läskigt och jag kan säga att vi åt aldrig något på den där restaurangen =P

Ja det var väl lite om resan...

Hemresan gick precis lika bra som dit och vi är alla sååå nöjda, det enda som hade kunnat varit bättre hade väl varit en vecka till där =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0