Underbara torsdag... ;-)

Vet att det är fredag idag, men måste berätta om min underbara torsdag =))

Jag tillsammans med tre andra, bl.a. min svägerska åkte till Mormors Hus i Söderbärke. En butik som har mycket shabby chic saker =)

Skulle lätt kunnat handla massor, men eftersom vi har en kommande utlandsresa så var jag tvungen att iaf hålla i pengarna lite ;-) Köpte en kudde där iaf, som jag ska ha på min säng och allra bäst när jag har fått mitt nya överkast som jag inte tog mig råd till då ;-) Sen köpte jag ett fiiint vykort som jag ska rama in!

Efter det så drog vi till Hedemora och en inredningsbutik som jag inte kommer ihåg namnet på, men dom hade sååååå sjukt mycket fina saker att det var som att komma till paradiset =P

Hittade samma kudde där som jag köpte på Mormors, men den var 30 kr där, så jag "fyndade" lite iaf ;-)

Hittade iaf en jättefin blomma med kruka som jag köpte till familjen Lindholm och sen en liten skylt som man ska ha i en blomma och på den står det Välkommen =) Ska sätta den på trappan med ljung till hösten <3

Sen blev det full fart hemåt och packa väskan och åka hem till underbara familjen Lindholm. Vi fick jättegod mat, oxfilé och klyftpotatis <3 Härlig fruktsallad till efterrätt och snacks till kortspelet ;-)

Vi spelar plump tillsammans och det är sååå roligt och vi skrattar massor! Jag är duktig på att plumpa, men Jörgen plumpade i talet ist ;-) När vi åkte hem så skrattade jag hela vägen för dom är så underbara <3 En hel lyckad dag och en helt otroligt rolig kväll <3<3<3

Idag blir det en tripp till Sala för att fixa lite inför kommande resan och sätta in pengarna från sparbössan =P Den är dock såååå mkt mindre fylld i år mot tidigare år tyvärr, men en 1000 kr borde det vara i den iaf =)

Nu ska jag sätta fart =)


Kommentarer
Postat av: mormor

... och jag skrattar när jag läser för jag ser dig framför mig som skrattar! jag har ju ingen aning om vad du har så roligt åt...men kul blev det, hahaha

2010-08-06 @ 22:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0