Utrensning...

Varje vår och varje höst får jag allmänt psykbryt på mitt hem. Jag vill lixom boa ut och boa in i dessa årstider.....

Just nu tycker jag vårt hem är så rörigt att jag får som toksnurr i hjärnan! Jag hatar oordning och jag hatar att inte ha tid till att få som jag vill... Okej, allt hänger inte bara på tid, en hel del handlar om pengar också, men i helgen ska jag iaf "få" mitt efterlängtade vitrinskåp till vardagsrummet och ut ska de två andra vitrinskåpen... Ska slänga ut dom på blocket och kanske har vi tur och får in en liten slant för dom iaf =)

Jag hoppas att jag kan ha fått det mesta klart tills jag börjar jobba så jag har några moment mindre att irritera och stressa mig över =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0