Fabror Doktorn Del II

Oh vad jag först och främst måste säga att jag älskar människor med servicekänsla i sitt yrke och med människor som har stort hjärta!!!

Tusen tack till Västerfärnebo distriktsläkarmottagning ni är guld värda!

Iom att vi är listade i Västerås så får man egentligen inte gå nån annanstans, men dessa underbara människor tog emot oss ändå och visst hade Karl öroninflammation på båda öronen =(( Mammas lilla plutt! Nu fick han ett annat pencillin utskrivet och jag hoppas att det biter bättre!

Så trots beskedet så är jag ändå jätteglad över att det finns så goa och omtänksamma människor och läkaren sa till och med att ni får komma hit fler gånger om ni behöver ♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Fnulan

Stackars plutten!!1 Det gör ont så ini helv*te att ha öroninflammation!

2010-12-02 @ 15:03:09
URL: http://fnulan.se
Postat av: Ann

Färnbo läkarstation är toppen, jag är listd där och det är jag glad för, det är aldrig något problem när man ringer om något ang en själv eller barnen, de fixar det mesta =)

2010-12-03 @ 09:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0