Förälskad till max!

Jag sitter och filar på Karls kommande rum och jag har fastnat helt för turkost  / ljusblått... Så jag har hittat en serie som heter Kids Concept och jag svävar på rosa moln =)

Bordslampa Star blå från Kids Concept

Den lampan vill jag ha i Karls fönster <3



Taklampa Star blå från Kids Concept



Den taklampan <3


Förvaringsbox star blå i trä från Kids Concept

Den lådan ........... <3



Bord Star i trä från Kids Concept


Det där bordet och sen två stolar <3


Jag är iaf kär =)


Kommentarer
Postat av: Fnulan

Bordet och stolarna får Mira i julklapp. Fianns billigt på Dunderbutiken.com, kolla där. När jag handlade hade dom rabatt =)

2010-12-09 @ 18:54:50
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0