Humör!

Det är konstigt hur ens humör kan hoppa upp och ner!

Idag vaknade jag med en sån härlig känsla, jag hoppas att den får hålla i sig hela dagen! Jag är så GLAD =)

Idag ska här julstädas, jag hoppas vi får massor gjort och eftersom svärmor kommer så tror jag att hon kan roa barnen bra, så jag kan ta itu med övervåningen.

Mormor ska sova i Matildas rum på julafton, så det måste verkligen städas och bäddas rent =)

Sen hoppas jag att jag kan få hela övervåningen fit for fight med för den delen =D

Vi har spelat på Lotto ikväll med goa kompisar, jag hoppas på en stor vinst, för då ska här handlas möbler och byggas ut :-D

Ha en underbar lördag goa medmänniskor!

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hej!

Hoppas du har en härlig lördag så här långt.

Dagens fråga handlar om snabbmat - nu ska det redas ut en gång för alla. Vilket är godast?



Ha en fortsatt fin dag!

2010-12-18 @ 11:27:36
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0