It´s all in my head...

Mitt huvud dunkar som om det vore dagen efter dagen före!

MEN förmodligen beror det mer på min förkylning och mina icke underbara nätter!

Har ingen aning om vad klockan var när Karl vaknade första gången, men jag tippar runt 01.00 och då yrade jag in och gav han en skvätt välling och la han rätt i sängen. Parveln hade lagt sig i fotändan och eftersom han är förkyld så är sängen upphöjd i fotändan så han låg nog nästan som om han stod på huvet, hi.

Hann iaf gå in och lägga mig och sove en stund.... innan han vaknade nästa gång och då var han så arg. Han skulle inte sova, han skulle gå NER... Efter en stunds skrikande och mutande med välling så la han sig iaf och somnade om.... men oh my good vad han snurrar, sparkar, gnäller och håller på i sömnen så min sömn blev allt annat än bra...

Kl 06.00 vaknade Jonna och ville absolut sova i min säng, så stänga grinden, in i min säng och vi somnade om och kl 08.00 började prinsen skrika.....

När en morgon börjar med skrik så blir det ingen bra dag! Karl har gråtit den timmen han varit vaken och ingenting är bra, så idag får jag nog bara försöka överleva =/

Thank good for TV!

Kommentarer
Postat av: Caroline

fin blogg ^^

2010-12-22 @ 11:27:44
URL: http://czheng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0