Trafikfara!

Ibland är det inte konstigt att det inte sker fler trafikolyckor än vad det gör!

Idag åkte jag hem från stan.... så där lagom tid när alla andra också slutar sina jobb och rätt snart så ser jag en lång radda med bromsljus och i täten åker en bil i 50-60 km i timmen på en väg som det är 90 km på... Så klart blir folk frusterade och inte minst när väglaget är bart!

Jag är inte den som gör idiotomkörningar för nånstans så har man ju ändå en spärr, men jag kände hur pulsen ökade och irritationen växte!

Tror ni inte sen när jag ska svänga av från denna stora väg att bilen framför också ska åt samma håll.... GRRRRRRR... Bilen framför mig, dock inte i den i snigelfart, började svänga över hela vägbanan för att köra om och till slut så kom han om och kort där efter kunde jag också köra om och jag kände hur pulsen var uppe på 200 =S

Nåja, jag kom hem välbehållen iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0