Hot hot hot...

När vi skulle lägga oss igår var det så varmt på övervåningen att jag nästan fick lite panik....

Karl som sover som en kratta när det är varmt och jag med för den delen och sen "tidiga" mornar på det är ingen bra kombo, MEN det blev svalare ute än det varit på länge och i morse när Karl vaknade vid 7 var det iskallt i hans rum och behagligt i vårt så whohooo!
Dock sov jag inte så där kanonbra för jag är så himla lättväckt att jag vaknar av att katterna mjauar, någon går i gruset utanför, fågel som kvittar..... tuppen som gal! Så för att jag ska sova okej behöver jag nästan sova med hörselproppar, men då hör jag ju inte Karl =S

Nu blir det frukost snart och sen blir det att fixa sig för IDAG ska vi hämta hem husvagnen, tjohoo!

Kommentarer
Postat av: Karin..

Har du testat att sova med hörselproppar?

Syrran gör alltid det och hon vaknar av Leo. Testa nån gång när Johan är hemma vettja!

2010-07-14 @ 07:52:38
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0