Svenssonlivet närmar sig

Äntligen är våran husvagn hemma och den är såååå fin =P Kanske lägger ut lite bilder på underverket sen ;-)

Nu ska ja pimpa den lite, men jag börjar med att klä om lampan över "matbordet" och sen ska jag försöka hitta något fint vitt tyg så gardinerna ska bli vita och jag skulle gärna vilja ha lite shabby chick i den =P

De som haft vagnen innan hade klistrat upp nå måsar och nån fiskebod plus nå vykortsliknande saker och jag blev så glad när jag fick bort dom utan att det blev något märke på tapeten :-D Hatar småtjafs och krims krams ;-)

Snart bär det av på husvagnssemester till Rullsand! Moa blir dock hemma själv och Matilda får välja att följa med eller bo hos Julia ;-) OM hon får det för Julias föräldrar så klart :)

Måste berätta en annan sak.........

Ringde till Elgiganten om min dator som aldrig blir klar på reparation nån gång... Då säger hon. Dom väntar på reservdelar och nu har dom begärt att du ska få en ny dator eftersom det drar ut så på tiden, TJOHOOOOOOO! Så nu håller jag tummarna att det inte kommer några reservdelar inom de närmaste dagarna för då blir jag med ny dator ..... bara så där ;-)

En annan tråkig sak är att jag råkade tappa min iPhone i backen så glaset sprack i den =((( Nu måste jag ringa försäkringsbolaget imorgon och hoppas dom kan hjälpa mig!

På återseende ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0