Va.... glömde jag att blogga ;-)

Helt galet..... Igår kväll kom jag på att jag inte bloggat sen i lördags men eftersom jag redan låg och var på väg att somna så gjorde jag inget åt det ;-P Jag har snöat in mig på att läsa förundersökningar och jag ska väl erkänna att min tid vid datorn numera består av läsning... Ska dock försöka skärpa mig och även blogga! Igår var vi iväg för första gången på sommaren och badade! Karl älskade vattnet och Jonna som i 2 sek var lite feg... Tyckte det var kallt. Traskade sedan ut till under amrhålorna! Inte bra att bli för kaxig tycker mamma =S. Idag kommer mormor hit med kusinerna och får se om det blir en badtur idag igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0