Västerås = Shopping

Helt galet så mkt penga rman kan shoppa upp så fort man kommer till stan!

Började med Babyproffsen och blev med en till bilbarnstol, som Karl kan ha i min bil när jag ska börja jobba till hösten =S + lite nappar och annat smått och gott! 2 181 kr slutade notan på!

Sen drog vi till Lindex och HM och jag köpte lite kläder till lillprins 349 kr! Han har så dåligt med t-shirts så nu är förrådet påfyllt till Kreta! Enda som saknas egentligen är shorts och jag får ta en tripp till Sala och se om det finns något kvar för i Västerås var det då helt slut =S

Därefter blev det Rusta och 500 kr fattigare.... Jula och ytterligare 500 kr fattigare och sen till ICA en sväng och 600 kr fattigare =O

Så nu får vi allt stilla oss om vi ska ha pengar till Kreta ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0