3 ½ ........

timme tills jag och Moa drar söderöver!

Ska bli så himlans mysigt att få umgås lite med min äldsta! Hoppas vi kan få en härlig sommar tillsammans, för det känns lite som att jag "förlorar" henne till hösten... Kan knappt tänka på att jag inte kommer få se henne mer än kanske varannan helg =((  Ska försöka bjuda henne på lunch nån dag, om det passar med skoltider!


Ikväll åker vi iaf hem till underbart goa Jenny Axelsson med familj och det blir några timmars sömn innan vi drar vidare till Ullared <3

Har en gedigen lista och jag hoppas att jag hittar det mesta av det jag behöver! Både Karl och Jonna är akut behov av "rediga" kläder och jag tänker köpa kläder till hösten då Karl börjar på dagis och kommer att behöva en hel del av jeans och utekläder!

Sen hoppas jag att jag hittar lite smått och gott till husvagnen! Jag är så sjukt sugen på att köpa mig en "nyare" husvagn, men framför allt större så att vi kan få en riktig sovdel till Jonna och Karl. Nu kommer det bli trångt om nätterna, men det får gå medans vi provar på husvagnslivet!

Maken har ju aldrig levet det livet som jag gjorde som liten! Älskade vår husvagn och våra tripper med den!

Min dröm vore att ta med husvagnen söderöver, Öland eller Gotland och åka ner med Jenny + familj och mysa i en vecka eller två <3 Hoppas den går i uppfyllelse, men då behövs en större vagn.

Nu ska jag strax slänga mig i duschen och göra mig klar för resan som slutar typ lördag kväll / natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0