Bara så underbart härligt...

Jag är så glad och nöjd att jag äntligen tagit mig i kragen och kommit igång med träning igen!

Det är Jennys förtjänst att jag börjat tänka om och jag kan inte tacka dig nog vännen! <3 Jag mår sååå mycket bättre och jag känner att jag äntligen kan börja njuta av livet igen.

Idag har jag först tagit en sväng runt Prästtorpet med Anna och våra småttisar och nu på kvällen blev det stavgång med älskade dottern Moa och hennes kompis Carro. Sååååå glad att jag får sällskap för det går så mycket lättare då!

I´m so happy


Kommentarer
Postat av: Julia

hehe tack :) jag får väl tacka pappa för den fina uppsättningen :D

2010-06-08 @ 22:34:22
URL: http://jjonasson.webblogg.se/
Postat av: anna-karin

Vad duktig du är Jeanette och vad skönt att ha sällskap när man motionerar så mycket roligare då. Bra jobbat i alla fall. <3 kram

2010-06-09 @ 09:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0