Energi..

Varför får jag sån städenergi och lust när det är soligt ute???

Det är ju nu jag borde gå ut och lapa sol, som jag älskar, ist för att fejja och dona inne?!

Nåja, nu är iaf tvätten hängd, skåpluckorna i köket torkade, disken undanplockad och nu ska jag vila lite innan jag ger mig på ännu mer tvätt!

Jag drunkar i kläder....... Mina, barnens och även makens!

I höst lovar jag och svär att jag ska rensa ur min garderob och kläder jag inte använt på evigheter ska bort!

Hur många toppar behöver man egentligen???? Jag har väl närmare 20-talet, förmodligen än fler.... och är det verkligen nödvändigt??? Hur många mjukisbyxor behöver man, trekvarts byxor och cardigans?? =P


Kommentarer
Postat av: Jenny

Om du ska rensa ur bland alla dessa kläder (dina alltså) vill jag GÄRNA titta igenom det innan du kastar det hälsar hon som INTE har berg med kläder!!



Puss!

2010-06-17 @ 12:10:52
Postat av: Lina

haha ja inte så mycke behövs iafS, så gör dig av me liteS de gjorde vi i helgen så skönt att bara ha kläde ri lådor o gerderob som man faktiskt använder

2010-06-17 @ 13:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0