Han går som en .....

Nu kan man iaf inte säga annat än att sonen går.... Han är så himlans duktig och han har redan på 2 dgr blivit såååå duktig <3 Det är kärlek i mamma hjärtat till 210 %.

Något mindre kärlek är det dock om jag ska prata mobiltelefon ;-P Karl spillde ut mitt kaffe över mobilen och även om den startar så är den seg som sirap..... Det känns som att den måste tänka 1 minut för varje knapptryckning och mitt psyke pallar inte det =S Får se hur jag löser det.... Men nu vet ni kära vänner om jag inte svarar på sms så är det för att jag inte er dom =S

Kommentarer
Postat av: Lina

lös det såhär, ta bort luckan och batteriet lägg mobilen i ugnen på 50grader i ca 2timmar så torkar den ordentligt inuti, har mnga kompisar som gjort dte efetr råd av mig och det funkar:)

2010-06-20 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0