Kläder ♥

Förstår inte hur mycket kläder den här familjen har, men ändå så klagar typ alla utom Johan på att de inte har något att sätta på sig och det inkluderar mig själv... Visserligen har jag vuxit ur min garderob, men tyvärr inte på längden utan på bredden.... sen är det ju typ 4 år sedan jag var ogravid och dessa kläder är ju omoderna nu så de behövs ju bytas ut ändå =P

Matilda rensade sin garderob och resultatet blev 4 pappkassar FULLA med kläder som hon inte vill eller kan ha...... Helt galet... Moa har säkert lika mycket, men hon kan inte kasta kläder så där byggs bara garderoben på och minskas aldrig...

Snart blir det iaf en tripp till Ullared för att fylla på min garderob och de minsta och jag hoppas att jag kan hitta några cardigans till mig bland annat, älskar att använda såna och sen nån snygg topp under =P


Kommentarer
Postat av: Susanna

Jag förstår precis! I torsdags gick jag in på Vero Moda i stan och la fram mitt "problem". Jag kom till en punkt där jag inte kunde vänta på att vara i rätt storlek för att shoppa vår/sommarkläder. Det slutade med att jag blev nästan 1700:- kronor fattigare men GUD så lycklig jag kände mig när jag hoppade hem med barnvagnen uppför backarna. Jag fick ett par jeans, 9 par trosor, flera toppar, ett par tunikor och två långa linnen m h a en otroligt gullig (mullig) och serviceminded tjej. Rekommenderas för de som har vägarna förbi. ;-)

2010-06-01 @ 22:49:24
URL: http://tantarell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0