Lycka!

Idag är jag så lycklig.... Redan från att jag slog upp ögonen så kände jag bara hur underbart glad jag var/är =D

Sen blev jag inte mindre lycklig över att min älskade make har fått fast jobb igen.... TJOHOOO. Visst är det roligt med eget företag och kunna rå sig själv, men mindre roligt när man har en osäker framtid och ovisst med hur mycket jobb man får in.

Du är så bäst Johan ♥

 

Tack för kommentarerna om min nya blogg, men jag kan inte ta åt mig äran ;-) Det är min älskade Matilda som gjort en header till mig, tack älskade dotter!

Nu blir det dagisdag och sen ska här tvättas och fejas!


Kommentarer
Postat av: Susanna

Vad skönt med fast tjänst! Grattis från oss här i norr. ♥

2010-06-02 @ 09:23:21
URL: http://tantarell.blogg.se/
Postat av: Malin

GRATTIS TILL ER ALLA!!!! Jippie vad kul!!!!

2010-06-02 @ 23:02:19
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0