Sliiiten söndag...

Undra hur många som har dagen efter idag och då syftar jag inte på bakfylla utan mer en dag efter en sen kväll =D

Igår eftermiddag kom familjen Fagerlund hit och tillbringade hela kvällen här. Jätteroligt hade vi och det hoppas jag att vi kan göra om igen =)

Turligt nog så var de lika intresserade som jag att se själva vigseln så den såg vi medans vi fikade och sen blev det uteliv och alldeles lagomt när det var dags att börja fixa med mat så började regnet strila så då kom härliga altanen till användning =)

Victoria och Daniel var så otroligt fina, fast jag önskar att han kunde byta glasögon så han slapp likna Boxer Robert, haha!

Missade de vackra talen som hölls och jag är så glad att det fanns att se på nätet och tårarna trillade här också, hi...

Nu ska jag ta det riktigt lugnt på förmiddagen för sen i eftermiddag ska vi hem till familjen Lindholm och fika och det ser jag verkligen fram emot =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0