Ullared here we come...

Nu blir det fika alldeles strax och sen drar jag och Moa söderöver!

Bloggandet kommer säkerligen ligga nere tills lördag kväll / natt, jag har ju inte fått min Iphone än ;-)

Helt ärligt så låg jag igår kväll och funderade på om jag gör bort mig som skaffar en Iphone... Hur enkelt är det att skriva sms? Hur rolig är den egentligen. Surfa kan man ju visserligen göra på den, men jag surfar ju på bärbara ändå juh... Får se, har ju iaf ångerrätt 14 dgr från att jag tar emot den ;-)

En tanke var ju att låta maken ta telefonen, men eftersom surfpotten ligger på mitt abonnemang så måste vi byta och det tror jag nog varken han eller jag är så sugen på!

Vinner jag pengar så ska jag iaf köpa en sån till honom <3

Nu ska jag sluta svamla på... Nu fikar vi =P


Kommentarer
Postat av: matilda

JAG KAN TA DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D:D:D:D::D<3

2010-06-12 @ 17:24:44
URL: http://bbabeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0