Äntligen hemma... eller ;-)

Jo så klart är det underbart att vara hemma igen, men oj vilken härligt underbar resa vi haft!

Vädret var jättebra både fre, lör och söndag, men idag regnade det, men vad gjorde det när vi ändå bara skulle resa hemåt =P

För att summera resan lite så började vi lördags morgonen med att gå till Primark till kl 9 när dom öppnade och Jenny och jag tog varsin kasse och sen började shopping :-D

Efter nästan 2 timmar så kände vi oss nöjda eller våra armar orkade inte bära mer och notan slutade på 174 pund :-O

Det blev Primark flera gånger och måååånga andra affärer och mina mest nöjda köp är en kort jeanskjol för 12 pund och ett par Converse för 37 pund, vilket är superbilligt, typ halva priset mot här!

Vi har med andra ord haft en mysig, rolig och härlig lång weekend!

Mina älskade barn var så glada att se mig och jag ännu gladare att se dom och inte minst min älskade make! Längtat såååå efter dom, så borta bra, men hemma absolut bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0