Back to reality =P

Då var man tillbaka till verkligheten = kl 05.40 slog lillprinsen upp sina ögon och var så där ljuvligt underbart glad =D Tur det för hur trött man är kan man då inte göra annat än att le ;-)

Idag måste jag ta itu med mitt liv igen.... Vågen pekar uppåt och jag blir galen. Varför är det så tråkigt att banta, men så livsnödvändigt?! =S

Ska försöka lura med mig maken ut på en promenad och passa på nu när han är hemma den här veckan för sen börjar verkligheten igen!

En del av allt som shoppades :-D

Alla kläder som syns är en del av det jag handlade =P Väskan var tom så när som på underkläder och strumpor när jag åkte dit ;-)

Nu ska vi roa lillebror som är lite smågnällig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0