Gråa onsdag..

Jag undrar vart solen tagit vägen?! Mitt sinne, mitt humör, min själ behöver sol, sol och åter sol!
Ont i halsen, förkyld och känner mig allmänt sjuk då är ju solen det bästa pencillinet!

Jag fick iaf sovmorgon i morse och tack för den älskade make!

Min älskade kompis Barbro ringde för ngr timmar sedan och vi pratar alldeles för sällan, så när vi väl pratar blir det låååånga samtal och jag hade turen att prinsen sov och maken och Jonna var till farfar på en fika! På lördag blir det den årliga Påskafton-festen hemma hos henne med familj och den ser jag så mkt fram emot! Ägg-letning, kokt korv med bröd till lunch och en härlig påskmiddag på kvällen, det kan bara inte bli bättre <3

På söndag dyker mamsen upp och det ska också bli jättekul!

Nu vill prinsen ha lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0