200 %

Igår ökade besöken i min blogg med 200 % och idag är den tillbaka till "vanliga" antalet igen...... Förstår inte riktigt hur folk hittar hit, allra helst när jag bara ger ut adressen till utvalda personer ;-)

Roligt iaf med ett rejält rekord, hi!

Nu blir det strax sängen här...... Mer än täppt i näsan och kan man bara bli täppt i näsan när man är allergisk eller måste det rinna också?!?!?

Läste på Expressens sida om att det är på gång ett snabbvaccin som gör att man tål katter igen och jag lovar er att jag ska ta det oavsett vad det kostar. Jag äääääääääääääälskar katter och ingen skulle bli gladare än jag om vi kunde ha en katt eller fler sen ;-) Tjohohohohohooooo



Sån skulle jag kunna tänka mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0